دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ب.ظ

شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک تعداد صفحات : ۲۷ تعداد اسلاید ها : ۷ این پروژه دارای توضیحات کامل بصورت PDF و PowerPoint به همراه کد های شبیه سازی شده و مقالات مربوطه می باشد. سیستم تعلیق امروزه راحتی سرنشینان و پایداری اتومبیل مهم ترین هدف سازندگان خودرو است. یکی از مهم ترین عوامل راحتی سرنشینان، جلوگیری از انتقال ارتعاشات حاصل از محیط خارج به سرنشینان است. این ارتعاشات می تواند ناشی از عوامل متعددی مانند ترمز کردن، حرکت در پیچ و ناهمواریهای ج ...
-
۰
۰
- دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ب.ظ